.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت شكار پرندگان در بهشهر

محيط زيست شهرستان بهشهر هر گونه شكار و صيد و صيادي پرندگان را ممنوع اعلام كرد.

عزيزالله رضاييان رييس محيط زيست بهشهر دراطلاعيه‌اي اعلام كرد: باتوجه به بروز بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان كه ازسال گذشته در كشورهاي شمالي درياي خزر ( روسيه و قزاقستان) مشاهده و گزارش شد واين بيماري براي كشور ما هم تهديد جدي تلقي مي‌شود هرگونه شكار و صيدو صيادي ممنوع است.
رضاييان در اين اطلاعيه خاطر نشان كرد: از آنجاييكه پرندگان منبع ژن مورد اشاره مي‌باشند سازمان حفاظت محيط زيست با هماهنگي ديگر سازمانها و دستگاههاي ذيربط به لحاظ رعايت مسايل پيشگيرانه در مقابل بيماري صدور پروانه شكار پرندگان وحشي در سال جاري تا اطلاع ثانوي را ممنوع كرده است.
دراين اطلاعيه باتوجه به وسعت زياد حوزه‌استحفاظي شهرستان بهشهر از عموم شهروندان خواسته شده است كه در اين زمينه همكاري‌هاي لازم را داشته باشند.
اطلاعيه ، حوزه استحفاظي مذكور را از شمال تا تالابهاي لپو و ميانكاله و ساحل درياي خزر و از جنوب تا كوههاي سياه خاني و چنگي هم مرز استان سمنان از غرب تا كوههاي كمن يمن و كنت واز شرق تاكوهستانهاي خوش انگور و رادگان اعلام داشته است
در اطلاعيه همچنين گفته شده است : نظر به اعمال مديريت يكپارچه در پناهگاه حيات وحش ميانكاله قسمتهايي از حوزه استحفاظي استان گلستان درميانكاله كه شامل شهرستانهاي بندرتركمن ، بندر گز ، كردكوي ، نوكنده مي باشد ، توسط اداره محيط زيست شهرستان بهشهر مديريت مي‌شود.
در اين اطلاعيه آمده است: درصورت مشاهده تخلف شكار وصيد توسط افراد قانون شكن موضوع را به شماره تلفن ‪ ۵۲۲۶۴۱۴‬اداره حفاظت و محيط زيست بهشهر گزارش دهند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.